X
تبلیغات
ماجراهای شکایت ما از مبین نت - مزایا و معایب وایمکس مبین نت
مطالب این وب در دست بروزرسانی بوده و کم کم افزایش خواهد یافت.زیرا همچنان منتظر پاسخ مدیران مبین نت هستیم و این وب بیشتر برای اطلاع آنان درج شده است.
و اما معایب بیشمار مبین نت:
1- عدم سواد و تجربه و از ان بدتر عدم قدرت تفکر و تجزیه وتحلیل کل پرسنل آن(طبق اسنادی که بزودی منتشر مینماییم)
التبه این را یک خبرنگار نیز، در اذرماه90 از محمدتقی خاکی، مدیر عامل اسبق مبین نت نیز پرسیده بود ولی این شخص، حالت تدافعی گرفته و از پاسخ و دلیل درست، امتناع ورزید.
2- عدم پشتیبانی 24ساعته( واحد پشتیبانی واقعی آن، فقط در ساعات اداری میباشد و بخشی که به عنوان پشتیبان24ساعته معرفی میگردد، از لحاظ قدرت پاسخگویی و رفع مشکل وپیگیری، صرفا یک اپراتور تلفنچی ساده میباشند که حتی نمیتوانند بگویند شما اشتراک چندگیگ یا چه سرعتی هستید، چه رسد به اینکه بخواهند برایتان کاری هم انجام دهند
3- برخورد شخصی تمام پرسنل با شما و دخالت در تمام امور شخصیتان و تصمیم گیری برای شما و بجای شما در کارهایتان(خدانکند گذرتان به واحد انتقادات و پیشنهادات یا مدیران فروش و مدیریت مجموعه بیفتد) دروغگویی، عدم پیگیری، تهمت وافترا و مقصر خواندن شما و علی الخصوص فرار از مسئولیت و عدم پاسخ به تماسهای شما، در کل مجموعۀ مبین، به وفور یافت شده و بیداد میکند. اسناد صوتی زیادی درباره با این موارد با صدای خود پرسنل آن موجود است که بزودی ارائه مینماییم.
4- عدم انسجام و نظم در چارت سازمانی آن- هیچ وقت نمیشود فهمید که بالاخره بخش فلان، کارش چیست و بخش فلان زیرمجموعه کدام بخش است؟ و همه در آنجا ادعای ریاست و مدیریت دارند و هیچ ترس واحترامی هم نسبت به مدیریت کل مجموعه آقای ناصر اصفهانی ندارند. التبه علت این عارضه، یقینا ضعف مدیریتی ایشان باید باشد.

برای مثال، مثلا همین چندروز پیش، یک مشکلی داشتم که بعد از بارها تماس، بخش فروش،بنده را به مدیر واحدشکایات (خاتم ذهب زاده) که اتفاقا قبلا بواسطه جسارتها و توهینهایی که در زیر ذکر شده، قبلا با ایشان اشنا بودم ، ارجاع دادند. درحین صحبت، جهت یاداوری خطای گذشتۀ این خانم(خ ذهب زاده)  و همکارانشان که پس از گذشت 3ماه نتوانستند آنرا حل کنند و به اعتراف اقای دریک وند،مدیر دفتر آقای اصفهانی، شرکت مبین نت ضعف خود در این پرونده را نشان داده اند گفتم که:
"ضمنا خانم ذهب زاده، بایت اون ماجرای سری قبل که شما و میرحقانی و کمیلی زاده که جواب ندادید خیلی ممنون"
اما متاسفانه این خانم، بلافاصله به بنده گفتند که یا بابد بگویی خانم میرحقانی و آقای کمیلی زاده یااینکه گوشیو قطع میکنم. وقتی گفتم که اولا شما حق چنین کاری را نداری و دوما خانم و آقا را نباید زورکی به کسی گفت بلکه باید از سر ارزش واحترام گفت، ایشان مجددا تهدید نمودند که گوشی را قطع میکنن و حاضر به پیگیری و رفع مشکل جدید بنده نیستش که البته ناچارا پذیرفتم و دیگر نام آن دو شخص را نبردم
و اما وقتی با اقای دریک وند، مدیر دفتر اقای اصفهانی تماس گرفتم، ایشان گفتند که حق با بنده است و تقاضای خانم ذهب زاده نامربوط بوده است و بنده میتوانم به مدیریت منابع انسانی مبین نت شکایت کنم. فلذا ایشان رفتند که برای روز بعد، برای بنده دقایقی وقت بگیرند تا متن کتبی شکایت را تقدیم کنم، اما پس از یکساعت تماس گرفتند که ایشان فردا وقت ندارندو هنور هم فردای دیگری برای وقت دادن نرسیده است که نرسیده است .......
 و خلاصه این مورد هم مثل سایر موارد بدون پیگیری ماند
فایل صوتی اکثر گفتگوهای زیر موجود بوده و بزودی در این وب، نصب میگردد.
پیشاپیش عرض میگردد که هرگز وقتی که با شمارۀ مبین نت تماس میگیرید، هرگز فریب نخورده و شمارۀ 3 واحد اتقادات و پیشنهادات را انتخاب ننمایید و پیغام نگذارید. زیرا پرسنل این بخش، به هرنحو ممکن، به شما توهین و یا شما را انقدر اذیت مینمایند تا از هر اقدامی منصرف شوید. دلیل بزرگ آن هم اینکه در تمام مکالمات ضبط شده، از زبان تمام پرسنل مبین نت که بزودی دراین وب قابل پخش خواهد بود،خواهید شنید که حجم شکایات بینهایت بالاست وحتی فرصت خواندن انهارا هم ندارند.
اما از ان طرف، چپ و راست در حال بازی با وبلاگ مبین نت یا سایت خبری ای میباشند که زیر نظر مدیر واحد روابط عمومی مبیننت، محمدچهرقانی(درحال حاضر) اداره میگردد و تمام وقت خود را صرف آن مینمایند. البته همین که اصولا از یک وبلاگ بجاس سایت استفاده مینمایند، خود نقطه ضعف بسیار بسیار بزرگی میباشد.
بعلت عدم وقت کافی، مطالب این وب به مرور زمان و نهایتا تا اواسط اسفند90تکمیل میگردد

ضعفهای بزرگ بخش فروش مبین نت در هر ماه-

خسارت بزرگ بخش فروش مبین نت به گروه پرستو در تاریخ 29 تیر1390 - یعنی وجه اشتراک ماهانه را پرداخت نموده بودیم اما تا 28ساعت پس از آن، اشتراک جدید وصل نشد و با پیگیری ما، بالاخره وصل شد و با شکایت و اعتراض شدید ما و پس از بارها تماس و برخورد جدی، بالاخره پذیرفتند که خطا از بخش فروش به سرپرستی خانم پریشان بوده است. البته ما فقط 8ساعت آخر را قطع بودیم ولی در همان 8ساعت، خسارت بزرگی به ما وارد شد. ولی متاسفانه نه تنها به شکایت ما بررسی نشدبلکه از طرف دو تن از کارمندان بنامهای لک و کمیلی زاده مورد تمسخر نیز قرار گرفتیم که مگر میشود بیش از روزی ده هزار تومان با نت کار کرد که شما خسارت بیشتر از این میخواهید؟ اقای لک هم بااینکه در ایمیل خود، تمام جزییات را نوشته بودیم باز خود را به نادانی زده و جهت محق نمودن خودشان وفرار ار مسئولیت و ایجاد اتلاف وقت در شکایت و بانیت آزار و اذیت کاربران به قصد خسته نمودن آنها تا حدانصراف ارشکایت، پاسخ دادند که چه ساعتی وتاریخی قطع بوده اید؟

اعتراض به مبین نت در 29 تیر و گستاخی کارمندان بخش فروش(البته تقصیر عدم اتصال بموقع را  فورا متقبل شدند،زیرا نمیتوانستد اسناد موجود را دستکاری نمایند) درواقع، پس از اعتراض ما که صرفا بصورت یادآوری بود و قصد شکایت جدی جهت دریافت خسارت نداشتیم، وقتی به یکی از  خانمهای کارمند، بصورت دوستانه وصرفاً جهت اطلاع گفتیم که لطفاً پس ازاین بیشتر دقت کنید تا این مشکل دوباره تکرار نشود و کسی ضرر نبیند، ایشان گفتند شما اگر ناراضی هستی برو سازمان تنظیم مقررات یا دادگاه یاهرجا که دوست داری. جلوتو که نگرفتیم. راه باز و جاده دراز.

خواب الودبودن و حوصلۀ حرف نزدن کارمند تلفنچی بخش انتقاد و پیشنهادات یا همان روابط عمومی مبیننت تاساعت11صبح = وقتی با بخش انتقادات تماس گرفتیم، کارمندی گوشی را برداشت که برای هرپاسخ، با صدایی خواب آلود گاها 20 الی 40ثانیه وقت صرق مینمود. 

دروغهای علنی وبزرگ مسئول روابط عمومی مبین نت (آقای لک) و ادعای مغرورانه وفرار ازمسئولیت و سرهم آوردن ماجرا (البته تقصیربخش فروش و بخش مالی رابا خوشحالی پذیرفته بود، زیرا قصدداشت از این فرصت،برای زیراب زدن آنها و علی الخصوص مدیر بخش، خانم پرشان استفاده کند وبه خیال خودش جای خانم پریشان را بعنوان مدیر فروش بگیرد) اما در این بین، باهوشیاری بموقع ما و شکست این شخص در ترفند فوق،ناگهان موضوع را شخصی کرده و از آنجا که فعالیت اصلی شرکت پرستو، تبلیغات میباشد و بنده- حسینی به عنوان مدیر این شرکت، در حوزۀ سینما و تلویزیون نیز فعالیت دارم، ایشان حس حسادتشان گل نموده و با جملات توهین آمیز نا مربوطی مانند اینکه:

تو اگر تبلیغات بلد بودی، نمی اومدی با تبلیغات تلویزیونی ما از ما اشتراک بگیری، پس لابد تبلیغاتمون عالی بوده که تو با اون همه ادعات اومدی مشترکمون شدی و همه میگن که مبین نت، بهترین و بزرگترین تبلیغات تلویزیونی کشور بوده و اینو من انجام دادم. میخواهی کاری کنم فرق بین مانیتور و کامیپوتر را زاهم تشخیص ندی؟ یه بلایی سرت بیارم که تا عمر داری حسرت اینترنت به دلت بمونه و....

موضوع را کاملاً شخصی نمودند. وقتی این مورد را به گوش مدیر کل بخش فروش، ساسان کمیلی زاده، البته با هزار تا واسطه رساندیم، ایشان گفتند که امروز روز هیچ کس نمیتونه از اینترنت بیشتز از روزی 10هزار تومن دربیاره و سپس اعتراض گروه تبلیغاتی پرستو را نادرست و سوء استفاده دانسته و حتی حاضر به رویت و پیگیری اسناد نشدند و از ملاقات حضوری اکیدا خودداری نمودند واز انجا که اقای لک، بعنوان کارمندروابط عمومی تقربیااز همۀ پرسنل، یک نقطه ضعف دارد، اقای کمیلی زاده نیز حاضر به پیگیری توهینهای این شخص به بنده نشدند.فایل صوتی مکالمۀ بنده با منشی ایشان وپاسخ اقای کمیلی زاده موجود است.در اولین فرصت در این وب قرار خواهم داد.

مکالمۀ صوتی مطلب فوق، موجود بوده و بزودی در این وب نصب میگردد.


درخواستهای نابجای اقایان عابدی و لک از  بنده (صاحب اشتراک) پس از اعتراضات گسترده و محکم بنده= پس از اعتراض گسترده به توهین اقای لک، ایشان با ما تماس گرفته و از ما کد عامل فروش و نام نمایندۀ خودشان و نام فروشنده و نصاب و........ را ازما خواستند که گفتم اینها مربوط به ما نیستش و باید در سیستم خودتان یافتش کنید. اما آنها از انجا که قصد اذیت و آزار داشتند،نه پیگیری، اصرار ورزیدند که باید کدعامل فروشنده را بدهی. وقتی به سایت مبین نت مراجعه کردم متوجه شدم که نمایندۀ فروش مذکور، بیش از شش ماه است که نامش از سایت حذف شده است وگویا دیگر فعالیتی در این حوزه ندارد.

وباز پس از چند روز پیگیری، هیچ شخصی حاضر به اتصال بنده به مدیر مجموعه یا مدیرکل مبین نت نشد وحتی مدیر کل بخش فروش مبین نت که معاونت مجموعۀ مبین نت را نیز بعهده دارد، از ترس پرداخت خسارت و به نیت سرهم اوردن ماجرا، حاضر به حتی مکالمۀ تلفنی و یا پاسخ با ایمیل نشد. سند این سخنمان، بزودی در این وب منتشر میگردد

و در نهایت: تماس از بخش شکایات توسط خانم ذهب زاده و عدم وفا به وعده های داده شده و حمایت بیجا و گسترده از اقای لک

تازمان تکمیل موارد فوق، میتوانید از طریق

شماره تلفن 02155818943 همه روزه از

13ظهر  الی 24 جریان این شکایات را از

زبان ما بشنوید

+ نوشته شده توسط حسینی در جمعه 5 مهر1392 و ساعت 2:0 قبل از ظهر |